גרימלדי תרכוש מידי ממשלת מלטה את חברת הספנות SEA MALTA

We Serve Your Interest

גרימלדי תרכוש מידי ממשלת מלטה את חברת הספנות SEA MALTA

חברת הספנות גרימלדי סיכמה עקרונית על רכישת חברת הספנות SEA MALTA מידי ממשלת מלטה ובכך יתווסף נדבך נוסף לפעילות גרימלדי בים התיכון. כך מסר ראובן צוק, מנכ"ל חברת אלאלוף, נציגת גרימלדי ליינס בישראל, שלקח חלק בכנס הלקוחות והסוכנים השנתי
06.11.05 / 00:00

חברת הספנות גרימלדי סיכמה עקרונית על רכישת חברת הספנות SEA MALTA מידי ממשלת מלטה ובכך יתווסף נדבך נוסף לפעילות גרימלדי בים התיכון. כך מסר ראובן צוק, מנכ"ל חברת אלאלוף, נציגת גרימלדי ליינס בישראל, שלקח חלק בכנס הלקוחות והסוכנים השנתי
 
כנס הלקוחות והסוכנים של חברת גרימלדי, התשיעי במניין, התקיים באי מלטה בחודש אוקטובר האחרון והוקדש לנושא From Land To Sea. בכנס נשאו דברים ראש ממשלת מלטה, אישים מרכזיים בהנהלות הנמלים וממשלת מלטה, מזכיר איגוד בעלי האניות האירופאי, נציג משרד התחבורה הטורקי, סגן נשיא שרשרת האספקה של חברת פיאט, יו"ר ומנכ"ל GEFCO.
 
המשלחת הישראלית לכנס הורכבה מלקוחות ומוזמנים נוספים ובהם ישראל קז ממאיר מכוניות, יקי אנוך מפיאט, חיים דנון מקומסקו, אהרון הראל מפלדמן, אמיר קליין ויואל שנדל ממפרם. כמו כן השתתפו בכנס דוד חרמש ועמוס עוזני מחברת נמל חיפה ואיריס שטרק מחברת נמל אשדוד.
 
מחברת אלאלוף, נציגת גרימלדי בישראל, השתתפו מנהלי המחלקות של גרימלדי בארץ: מרקו הופמן, רימונה ולנר וזאב גורפינקל, בראשותו של מנכ"ל החברה – ראובן צוק.
 
 
עליה משמעותית בכמות הנוסעים, המטענים והרכבים בשנה שעברה
 
ד"ר עמנואל גרימלדי, מנכ"ל ובעלים בקבוצת גרימלדי, הציג בכנס את הישגי החברה בשנה האחרונה והמטרות לעתיד. לדבריו, בתחום מעבורות הנוסעים המהירות שבים התיכון, הייתה עליה משמעותית בכמות הנוסעים, המטענים והרכבים שהובלו כאשר המטרה לשנה הקרובה היא להמשיך בפיתוח הקווים וברכישת אוניות נוספות.
 
חברת גרימלדי פיתחה והגדילה המסופים בנמלי Wallhanבשבדיה ואנטוורפן שבבלגיה ולדברי ד"ר עמנואל גרימלדי תשקיע הקבוצה לאורך השנים 1997 ועד 2010 סכום של כ– 2.5 מיליארד יורו באוניות ובמסופים.
 
כיום לחברה מספר קווי מעבורות נוסעים: קו מעבורות בין איטליה לספרד – צרפת – טוניסיה;קו מעבורות בין צפון אירופה למערב הים התיכון;קו מעבורות שבין רומא (ציוויטווקיה) לטולון בצרפת. בקווי המעבורות של גרימלדי פועלות אוניות מעבורת המאפשרות להוביל רכבים, משאיות ונוסעים.
 
גם נושא התייקרות הדלקים הועלה בכנס. בקבוצת גרימלדי רואים בדאגה את התייקרויות הדלקים שגרמו להם רק בעשרת החודשים הראשונים של 2005 להוצאה נוספת בשיעור של 50 מיליון יורו.
 
 
גרימלדי במגמת התרחבות
 
כאמור, במהלך הכנס נמסר למשתתפים כי קבוצת גרימלדי סיכמה עקרונית על רכישת חברת הספנות SEA MALTA מידי ממשלת מלטה.
 
בשנת 2005 רכשה קבוצת גרימדלי 12.6% מחברת הספנות - FINNLINES הפינית והפכה להיות בעל המניות היחיד הגדול ביותר בחברה. סך ההשקעה הסתכם ב- 70 מיליון יורו.
 
בשנים 2006/7 תקבל חברת גרימלדי את האניות GRANDE SICILIA ו- GRANDE COLONIA. שתי האוניות, מסוג PCTC (אוניות המיועדות להובלת רכבים פרטיים ומשאיות), בקיבולת של 4,500 מכוניות כל אחת שתועסקנה בעיקר בקו ה– Euro Med Shuttle בין דרום אירופה לים התיכון.
 
בנוסף, הקבוצה הזמינה 2 אניות מעבורת עם 455 קבינות, 3,050 מטר ליניארי לגלנוע ובמהירות של 27 קשר כל אחת ו- 2 אניות מעבורת עם 105 קבינות 2,700 מטר ליניארי לגלנוע ובמהירות של 25 קשר כל אחת.
 
גרימלדי חתמו לאחרונה עם מספנות בסלובניה לבניית 5 אניות מסוג GRANDE AMERICA, בקיבולת של 1,350 מכולות "20 כ"א, 4,500 מטר רץ, בקיבולת של 3,800 מכוניות ובמהירות שרות של 21 קשר.
 
עוד נמסר שבתחום המסופים היבשתיים מתכננים בגרימלדי להרחיב את AET באנטוורפן לשטח אחסון של 1,000,000 מ"ר ושני ק"מ רציף.
 
בעתיד מתכנת הקבוצה לפתח במשותף גם את נמלי ציביטווקיה שבאיטליה וברצלונה שבספרד.
 
 
קבוצת גרימלדי מפעילה למעלה מ- 60 אוניות, הפועלות בארבע יבשות. היא מציעה סך קיבולת להובלת רכבים של 200,000 יחידות וסך קיבולת להובלת מטען מתגלגל כבד – 170,000 מטר רץ. האניות של גרימלדי מבצעות 7,500 פקידות נמל בשנה. הקבוצה מיוצגת בלעדית בישראל על ידי חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×