גרימלדי מובילה רולס רויס

We Serve Your Interest

גרימלדי מובילה רולס רויס

חברת הספנות גרימלדי ליינס הובילה, עבור יבואנית הרכב קמור, שני רכבי רולס רויס מפוארים מדגם פנטום, בשווי של מעל מיליון דולר כל אחת. הרכבים הגיעו למטרת תצוגה בתערוכת הרכבים שתתקיים בחול המועד פסח
11.04.06 / 00:00

חברת הספנות גרימלדי הובילה את 2 רכבי הרולס רויס המוערכים ביותר ממיליון דולר כל אחת
 
חברת הספנות גרימלדי ליינס הובילה, עבור יבואנית הרכב קמור, שני רכבי רולס רויס מפוארים מדגם פנטום, בשווי של מעל מיליון דולר כל אחת. הרכבים הגיעו למטרת תצוגה בתערוכת הרכבים שתתקיים בחול המועד פסח. כך נמסר מחברת אלאלוף, נציגת גרימלדי בישראל.
 
מאחר ומדובר במטען יקר במיוחד בחרו בעלי המטען להובילו באוניה מסוג גלנוע. המבנה המיוחד של אוניות הגלנוע הרב תכליתיות של גרימלדי, רמפה רחבה וסיפון גדול, אפשר טעינה ופריקה של מכוניות אילו בנסיעה, ביעילות ובמהירות, ללא צורך בשינוע ע"י מלגזות או מנופים וללא נזקים.
 
הרכבים הובלו על גבי אונית הגלנוע FIDES, הפועלת בשירות הקו האדריטי, מנמל מונפלקונה (איטליה) לנמל אשדוד. טעינת המכוניות ופריקתם נעשו ע"י נהגים מיוחדים.
 
מחברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ סוכני החברה בישראל נמסר כי שירות האדריאטי פוקד 5 נמלים : נמל רוונה ימי ב' (איטליה), נמל קופר (בסלובניה) ימי ג' , מונפלקונה (איטליה) ביום די , נמל חיפה ביום ב' ונמל אשדוד ביום ג' . בקו זה פועלות 2 אוניות גלנוע בעלות כושר העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/- ROגלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS, מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אלו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד. 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×