גרימלדי מגדילה את הקיבולת בקו האדריאטי

We Serve Your Interest

גרימלדי מגדילה את הקיבולת בקו האדריאטי

האניות גרנד אירופה וגרנדה מדיטראנו, שתי אניות גלנוע רב תכליתיות, מצטרפות לקו האדריאטי של גרימלדי הפוקד את נמלי איטליה, סלובניה, יוון, קפריסין ,טורקיה, מצרים וישראל
08.07.21 / 13:57
גרימלדי מגדילה את הקיבולת בקו האדריאטי
08.07.21
גרימלדי מגדילה את הקיבולת בקו האדריאטי
08.07.21
גרימלדי מגדילה את הקיבולת בקו האדריאטי

חברת הספנות גרימלדי המיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף הודיעה על הצטרפותן של 2 אניות גלנוע הרב תכליתיות הגרנד אירופה והגרנדה מדיטראנו שיפעלו בקו האדריאטי הפוקד את נמלי איטליה, סלובניה, יוון, קפריסין ,טורקיה, מצרים וישראל.

 

הצטרפותן של שתי האניות לשירות האדריאטי נועדה לתת מענה לביקוש הגדל למטעני היבוא והיצוא במכולות.

 

מדובר באניות גלנוע רב תכליתיות, בעלות כושר העמסה של כל סוגי המכולות, כלי רכב, משאיות ומטען מתגלגל ונגרר, ועגלות מאפי הנועדות להעמסת מטענים כבדים במיוחד או בעלי מידות ומשקלים חריגים.

 

כניסתן של 2 האניות הנ״ל במחצית יולי תביא לגידול משמעותי של 60% בכמות המטענים שניתן יהיה להוביל בשירות האדריאטי וכן לקיצור זמני ההגעה בין נמלי הפקידה.

 

נמלי הפקידה במסגרת השירות הם:

 

 RAVENNA-MONFALCONE-KOPER-PIRAEUS-LIMASSOL-HAIFA-ASHDOD-ALEXANDRIA-DERINCE-AUTOPORT-GEMLIK-RAVENNA

 

קבוצת גרימלדי האיטלקית שנוסדה בשנת 1947, היא חברת ההובלה הימית הפרטית הגדולה מסוגה באירופה המתמחה בהובלה ימית של מכוניות, מטען מתגלגל, מכולות ונוסעים. קבוצת גרימלדי מיוצגת בארץ על ידי חברת אלאלוף מאז פקדה את חופי ישראל לראשונה בשנת 1967. הקשר העמוק בין קבוצת אלאלוף לגרימלדי ולישראל בא לידי ביטוי גם בזמנים לא פשוטים - גם בעיתות מלחמה, כאשר חלק מחברות הספנות לא הגיעו לישראל, גרימלדי לא הפסיקה לפקוד את נמלי ישראל.

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×