ג'קי אלאלוף רכש שליטה מלאה בקבוצת אלאלוף

We Serve Your Interest

ג'קי אלאלוף רכש שליטה מלאה בקבוצת אלאלוף

ג'קי אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף, שבבעלותו 50% ממניות הקבוצה, רכש לקראת סוף השבוע 50% נוספים ממניות הקבוצה מבן דודו, משה אלאלוף, ובכך השיג שליטה מלאה על הקבוצה. בקבוצת אלאלוף סירבו לנקוב בסכום הרכישה, אך גורמים בענף העריכו אותו בסך 100 מליון שקלים
11.09.05 / 00:00

ג'קי אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף, שבבעלותו 50% ממניות הקבוצה, רכש לקראת סוף השבוע 50% נוספים ממניות הקבוצה מבן דודו, משה אלאלוף, ובכך השיג שליטה מלאה על הקבוצה. בקבוצת אלאלוף סירבו לנקוב בסכום הרכישה, אך גורמים בענף העריכו אותו בסך 100 מליון שקלים.
 
קבוצת אלאלוף הינה אחת מהגדולות והותיקות הפועלות היום בישראל, המספקת, באמצעות החברות המשתייכות לקבוצה, פתרונות לוגיסטיים מלאים בתחומי ספנות, שילוח בינ"ל, עמילות מכס, הובלה יבשתית ואווירית, מסופי מטענים, תיקוני מכולות, אחסון מכולות ריקות, בניית מבנים ממכולות ומשרדי נסיעות.
 
הרכישה התבצעה לאחר שבין השותפים, בני הדודים משה וג'קי אלאלוף, התגלעו מחלוקות על אופן ניהול הקבוצה. המחלוקות בין השותפים הגיעו לפני כשנה וחצי אל בתי המשפט. אז הציע ג'קי לרכוש את הבעלות המלאה על הקבוצה, מבן דודו משה, בכ- 75 מליוני שקלים. לאורך כל התקופה התנהל מו"מ בין נציגי הצדדים והחל הליך BMBY (כלומר, Buy Me Buy You) שבמסגרתו כל צד העלה הצעת רכש מצידו.
 
כאמור, לקראת סוף השבוע סוכמו התנאים בין הצדדים וג'קי אלאלוף רכש את מניותיו של בן דודו משה בסכום שהוערך בכ- 100 מליוני שקלים. "לא ראינו עין בעין את המשך פיתוחה עסקי הקבוצה והוחלט להיפרד", אמר ג'קי אלאלוף, עם השלמת הרכישה.
 
עם רכישת הקבוצה, עוברת לידי ג'קי אלאלוף הבעלות המלאה על סוכנות האניות אלאלוף ושות' ספנות בע"מ ועל שאר החברות המשתייכות לקבוצה הישראלית, הכוללות את המחסנים באשדוד- מחסן חופשי 208 ומסוף מטענים 207, את חברת ההובלה אייל מטענים והשגחה, את חברת מרין קונטיינרס (1986)בע"מ המתמחה באחסון, שינוע ותיקון מכולות ובבניית מבנים ניידים ממכולות, את סוכנות האניות אינטרמריטיים בע"מ, את חברת השילוח אינטרדל ג'י.סי.טי.
 
הקמת חברת אלאלוף ושות' ספנות בע"מ היא שהובילה לימים לייסודה של קבוצה מהגדולות בשוק הישראלי. חברת אלאלוף נוסדה ביוון בשנת 1919, ע"י האחים נתן ואליהו אלאלוף ובשנת 1932 הרחיבה את פעילותה לישראל. במהלך השנים, הרחיבה אלאלוף, שמאז ועד היום בבעלות פרטית-משפחתית, את שרותיה וכיום אלאלוף מורכבת מקבוצה של חברות בנות ומספקת מגוון מאד רחב של שרותים.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×