ג'קי אלאלוף הלך לעולמו

We Serve Your Interest

ג'קי אלאלוף הלך לעולמו

יעקב (ג'קי) אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף ומראשי ענף הספנות בישראל, נפטר אתמול והוא בן 81. הלווייתו תתקיים היום בבית העלמין בכפר שמריהו. נשיא לשכת הספנות: איש ספנות בכל רמ"ח אבריו
13.10.16 / 10:37
ג'קי אלאלוף
13.10.16
ג'קי אלאלוף

חברת אלאלוף פרסמה אמש הודעה בה נכתב כי: "בצער רב אנו מודיעים על פטירתו של יעקב (ג'קי) אלאלוף, איש חזון אמיץ וחזק, מראשי ענף הספנות בישראל".

 

ד"ר יורם זבה, נשיא לשכת הספנות, פרסם הבוקר חוזר לחברי הלשכה בו הוא מתייחס לפטירתו של ג'קי אלאלוף ז"ל וכותב "הרוח החיה והידועה לכל מי שעוסק בסחר החוץ של מדינת ישראל היה ג'קי, עם יושרו, הגינותו, מרצו, התחרות עם הקולגות ושיתוף הפעולה עמם.

 

"ג'קי היה יזם מופלא ומיוחד שידע להשקיע ולשלב היטב את כל סוגי הלוגיסטיקה הימית לטובת לקוחותיו הנאמנים. איש ספנות בכל רמ"ח אבריו, אוהב את מקצועי ואת כל העוסקים בו. ג'קי ראה בספנות שליחות ציבורית וידע גם לתרום לפעילויות ציבוריות בלב חפץ וברצון מופגן".

 

ד"ר זבה הוסיף בנימה אישית כי "נוכחותו תחסר לי מאד. איש טוב ויקר שמלבד היותו סמל לענף הספנות והנמלים בישראל, היה גם חבר נפלא לשיחה ועצה טובה. יהא זכרו ברוך".

 

ג'קי אלאלוף, נשיא קבוצת אלאלוף, "נולד לתוך העסק המשפחתי" שהקימו נתן ואליהו אלאלוף ביוון בשנת 1919. בתקופה בה ניהל ג'קי את החברה התפתחו עסקיה וקשריה המסחריים הבינלאומיים והפכו אותה לחברה הפרטית מהמובילות בארץ בעסקי הספנות והשירותים המשלימים בשינוע ימי ואווירי.

 

משנות השמונים הפכה אלאלוף מחברה לקבוצת חברות המונה, תשע חברות בנות המספקות פתרונות לוגיסטיים מלאים ללקוחותיה בתחומי השילוח הבינ"ל, עמילות המכס, הובלה יבשתית ואווירית, מסופי מטענים, תיקוני מכולות, אחסון מכולות ריקות ובניית מבנים ממכולות.

 

בשנת 2005 רכש ג'קי אלאלוף שליטה מלאה על קבוצת אלאלוף מבן דודו משה אלאלוף. בשנת 2009 קיבל ג'קי אלאלוף פרס מפעל חיים מלשכת הספנות הישראלית כהוקרה על פועלו בתחום.

 

כאמור, הלווייתו של ג'קי אלאלוף תתקיים היום (13 באוקטובר) בשעה 16:00 בבית העלמין בכפר שמריהו. ניחום אבלים ברחוב החורש 84, כפר שמריהו. שעות ביקור ניחומים: ביום ה' עד השעה 21:00, ביום ו' מ-10:00 עד 15:00, מוצאי שבת 19:00 עד 23:00, ביום א' 10:00 עד 15:00 וביום ב' 19:00 עד 22:00.

 

מערכת PORT2PORT מבקשת להביע את תנחומיה למשפחת אלאלוף.

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×