בשישי: מסע אופניים של 12 עד 36 ק״מ לזכר ג׳קי אלאלוף

We Serve Your Interest

בשישי: מסע אופניים של 12 עד 36 ק״מ לזכר ג׳קי אלאלוף

״מסע לעתיד מתוק״ הוא מסע אופניים וריצה / הליכה שמתקיים בתנאי שטח במתחם פארק מיני-ישראל באזור לטרון, ובחסות ראשית של חברת אלאלוף ספנות להנצחת זכרו של מייסד החברה
15.10.17 / 10:37
בשישי: מסע אופניים של 12 עד 36 ק״מ לזכר ג׳קי אלאלוף
15.10.17
בשישי: מסע אופניים של 12 עד 36 ק״מ לזכר ג׳קי אלאלוף

ביום שישי הקרוב (20 באוקטובר) תהיה לכם הזדמנות לעשות שלושה דברים מועילים בפעולה אחת – השתתפות ב״מסע לעתיד מתוק״ – מסע של רכיבת אופניים או ריצה/ הליכה. כך תוכלו להשתתף בפעילות גופנית טובה לבריאות ולנפש עם כל המשפחה, לסייע בגיוס כספים לפעילות האגודה לסכרת הנעורים במציאת תרופה והקלה על המחלה, וגם תוכלו לחלוק כבוד לזכרו של ג׳קי אלאלוף, אחד ממייסדי ענף הספנות בישראל ודמות אהובה ומוערכת על ידי בכירי הענף.

 

״מסע לעתיד מתוק״ הוא מסע אופניים וריצה / הליכה שמתקיים בתנאי שטח במתחם פארק מיני-ישראל באזור לטרון, ובחסות ראשית של חברת אלאלוף ספנות להנצחת זכרו של מייסד החברה ג'קי אלאלוף ז"ל. המסע כולל שלושה מסלולי רכיבת אופניים באורך של 12 ק"מ, 24 ק"מ ו-36 ק"מ, ושלושה מסלולי ריצה/הליכה באורך: 3 ק"מ, 6 ק"מ ו-12 ק"מ. שימו לב כי אורכי המסלול הם בכפולות של 12 – כמספר הפעמים שחולי הסכרת דוקרים את עצמם במהלך כל יום.

 

מדי יעקבזון, מנכ״לית האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1): "האירוע מתקיים מזה עשר שנים והחל מהשנה הוא ייקרא על שמו של ג׳קי אלאלוף - מסורת חדשה בזכות הבחירה של משפחת אלאלוף להנציח את זכרו בדרך מיוחדת זו. מדובר באירוע ספורט לא תחרותי שהוא למעשה מפגן תמיכה של הקהילה בחולים וקיימת בו אווירה שמחה וספורטיבית".

 

במהלך המסע ירכבו המשתתפים לצד נחל נחשון, יעברו ליד מקומות כמו לטרון, נווה שלום ויער אשתאול וייהנו מנוף נהדר של עמק שורק.

 

כאמור, ילדיו של ג'קי בחרו לציין את זכרו באמצעות תרומה שתתמוך במחקר ובפעילות של האגודה לסוכרת הנעורים, תרומה שמהווה המשך לפעילותו הפילנתרופית רבת השנים של ג'קי אשר הייתה ברובה בסתר.

 

להרשמה והשתתפות באירוע לחצו כאן.

 

 

 

 

 

 

 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×