בוטל היטל הצפיפות בנמל אשדוד

We Serve Your Interest

בוטל היטל הצפיפות בנמל אשדוד

לאחר מאבק ממושך ומאמץ רב שהשקיעו איגוד המשתמשים בהובלה ימית והנהלת נמל אשדוד, ולאור בחינת רמת התפוקות בנמל אשדוד, החליטה הנהלת קונפרנס צפון מערב אירופה (קונפרנס EMTA) על ביטולו המוחלט של היטל הצפיפות בנמל אשדוד, החל מה- 15 בינואר
13.01.06 / 00:00

לאחר מאבק ממושך ומאמץ רב שהשקיעו איגוד המשתמשים בהובלה ימית והנהלת נמל אשדוד, ולאור בחינת רמת התפוקות בנמל אשדוד, החליטה הנהלת קונפרנס צפון מערב אירופה (קונפרנס EMTA) על ביטולו המוחלט של היטל הצפיפות בנמל אשדוד, החל מה- 15 בינואר.
 
כזכור, בתחילת חודש נובמבר ניאותה הנהלת הקונפרנס להפחית ב- 50% את גובה ההיטל, מ- 7% ל- 3.5%. כאמור, החל מיום א' הקרוב, 15 ינואר, היטל הצפיפות יבוטל לחלוטין.
 
"גד שפר, יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, שהודיע על ביטול היטל הצפיפות בכנס של חברי לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, שנערך בסוף השבוע, אמר כי ביטול ההיטל מבטא חיסכון של חמישים מיליון ש"ח למשתמשים בהובלה הימית. זאת, בנוסף לחיסכון דומה כשצומצם ההיטל באוקטובר".
 
"כפי שהובטח, חברי הקונפרנס בחנו את הפרמטרים השונים ומצאו שלאחרונה אכן חל שיפור בביצועיו התפעוליים של נמל אשדוד לרמה כזו שאינה מצדיקה עוד את המשך גביית היטל הצפיפות בגובה 3.5%", כתב פטר וובר מנהל הקונפרנס, לאיריס שטרק- יו"ר דירטוריון חברת נמל אשדוד ולגד שפר- יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית.
 
"יחד עם זאת", הוסיף וובר וציין: "הנהלת הקונפרנס תמשיך לעכוב מקרוב אחר ביצועי הנמל והתפוקות שלו והיא שומרת לעצמה את הזכות לשוב ולהחיל מחדש את היטל הצפיפות במידה ותחול הרעה ברמת התפוקות של הנמל".
 
לקונפרנס EMTA משתייכות חברות הספנות Hamburg Sued, Iscont Lines Ltd, K Line, Maersk Sealand, MSC, P&O Nedlloyd, Safmarine, Zim.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×