אנשי עסקים ישראלים במפגש עם שר המסחר של קוסטה ריקה

We Serve Your Interest

אנשי עסקים ישראלים במפגש עם שר המסחר של קוסטה ריקה

מר אלכסנדר מורה ייפגש ביום ראשון הקרוב עם אנשי עסקים ומשקיעים אשר מעוניינים להשקיע ולהרחיב את עסקיהם בדרום ומרכז אמריקה דרך קוסטה ריקה. שגריר קוסטה ריקה בישראל: "בימים אלה אנחנו פותחים את השוק ומעוניינים להרחיב את הנוכחות הישראלית בקוסטה ריקה"
22.09.16 / 10:18
שר המסחר של קוסטה ריקה. מחפשים לעשות עסקים עם ישראל
22.09.16
שר המסחר של קוסטה ריקה. מחפשים לעשות עסקים עם ישראל
אסטבן פנרו, שגריר קוסטה ריקה בישראל
22.09.16
אסטבן פנרו, שגריר קוסטה ריקה בישראל
נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל
22.09.16
נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל

ביום ראשון הקרוב תינתן הזדמנות נדירה לאנשי עסקים מישראל לפגוש באופן בלתי אמצעי את שר המסחר (Minister of Foreign Trade) של קוסטה ריקה אשר מגיע לישראל לפגישות עסקים. מר אלכסנדר מורה ייפגש אנשי עסקים ומשקיעים אשר מעוניינים להשקיע ולהרחיב את עסקיהם בדרום ומרכז אמריקה דרך קוסטה ריקה. 

 

בשיחה שקיימה מערכת port2port עם שגריר קוסטה ריקה בישראל, מר אסטבן פנרו (Esteban Penrod) ציין השגריר כי כיום קיימים קשרי מסחר בין ישראל וקוסטה ריקה בתחום המזון, הברזל והפלדה אך השאיפה היא לחזק את הקשרים הללו ולפתוח בפני אנשי העסקים בישראל את ההזדמנויות הטמונות במדינה הקטנה והייחודית במרכז אמריקה - מדינה ששומרת על השלטון הדמוקרטי שלה כבר כמעט מאתיים שנה ומתהדרת ברמת אוריינות והשכלה גבוהה בקרב תושביה. 

 

השגריר פנרו: "יש לנו הכנסות גבוהות מאוד מתיירות וזה רק ממשיך לצמוח. אנחנו מעוניינים להתפתח בתחום החקלאות וגם בתחום ההייטק - בנושאים האלה היינו שמחים לקבל עצה ממדינת ישראל שידועה בחדשנות שלה בתחומים הללו. בימים אלה אנחנו פותחים את השוק ומעוניינים להרחיב את הנוכחות הישראלית בקוסטה ריקה". 

 

מר פנרו הוסיף כי פגישה עם שר המסחר של קוסטה ריקה, מר אלכסנדר מורה, תאפשר יצירת קשר עם הדרג הגבוה ביותר במדינה בכל הקשור ליצירת קשרים עסקיים עם קוסטה ריקה. "קוסטה ריקה היא למעשה הקשר הטוב ביותר למדינות מרכז ודרום אמריקה". 

 

נתן אלאלוף, קונסול הכבוד של קוסטה ריקה בישראל וסגן יו"ר קבוצת אלאלוף, ציין כי האירוע שיתקיים ביום ראשון במרכז תגלית בבורסה לניירות ערך בתל אביב מיועד בעיקר למשקיעים ולאנשי עסקים בעלי ניסיון ביבוא ממדינות מרכז ודרום אמריקה. "מדובר במדינה שהיא אטרקטיבית מאוד להשקעות, מדינה דמוקרטית ששומרת על שקט פנימי, ללא צבא, ועם אזרחים ברמה גבוהה, שזה דבר שמבליט אותה לטובה לעומת מדינות אחרות במרכז אמריקה. חברות כמו אינטל ופרוקטר אנד גמבל פתחו שם מרכזים בגלל הנתונים הללו וגם בגלל הקירבה הגדולה לערים מרכזיות בארה"ב. קוסטה ריקה אולי נחשבת יצואנית קטנה לישראל אבל היא יצואנית גדולה למקסיקו, למרכז אמריקה ולקאריביים. זו מדינה עם פוטנציאל רב".  

 

נזכיר כי בקרוב תשיק חברת אייר פראנס קו טיסות מישראל לסן חוסה, בירת קוסטה ריקה, דרך פריז, קו אשר יקל על ההגעה למדינה, בין אם זה לצורכי פנאי או עסקים. 

 

נציין כי המפגש עם שר המסחר של קוסטה ריקה מוגבל למספר קטן של משתתפים ולכן נדרשת לכך הרשמה מראש. 

 
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×