אלאלוף מרחיבה השירות השבועי מ/אל נמלי מערב אפריקה

We Serve Your Interest

אלאלוף מרחיבה השירות השבועי מ/אל נמלי מערב אפריקה

סוכנות אלאלוף, המייצגת את קבוצת גרימלדי בישראל, מציעה מעתה 9 יעדים חדשים נוספים בין נמלי ישראל ואפריקה. השירות השבועי יפעל באמצעות אוניות גלנוע רב תכליתיות ובאמצעותו ניתן להוביל את כל סוגי המכולות (למעט מכולות קירור), כלי רכב, משאיות וציוד כבד או בעל מידו
02.11.10 / 00:00

סוכנות אלאלוף, המייצגת את קבוצת גרימלדי בישראל, מציעה מעתה 9 יעדים חדשים נוספים בין נמלי ישראל ואפריקה. השירות השבועי יפעל באמצעות אוניות גלנוע רב תכליתיות ובאמצעותו ניתן להוביל את כל סוגי המכולות (למעט מכולות קירור), כלי רכב, משאיות וציוד כבד או בעל מידות חריגות
 
חברת אלאלוף המייצגת את חברת הספנות Grimaldi בישראל מציעה 9 יעדים נוספים בקו בין ישראל למערב אפריקה ובחזרה. היעדים החדשים הינם חלק מהרחבת השירות למערב אפריקה שביצעה חברת הספנות Grimaldi. תשעת היעדים החדשים נוספו ל-6 יעדים אליהם מציעה החברה שירות היום, כך שבסה"כ יפקוד השירות החדש 15 נמלים ביבשת. בנוסף יתקצר מועד ההגעה לכל יעד בכשבועיים.
 
מאלאלוף מוסרים כי מדובר בשירות קווי שבועי מנמל אשדוד לנמלי מערב אפריקה ובחזרה, דרך נמל סלרנו שבאיטליה, באוניות גלנוע רב תכליתיות של חברת Grimaldi. במסגרת השירות ניתן להוביל את כל סוגי המכולות (למעט מכולות קירור), כלי רכב, משאיות וציוד כבד או בעל מידות חריגות.
 
נמלי הפקידה החדשים במסגרת השירות הם: Banjul בגמביה, Boma בדמוקרטיה של קונגו, Douala בקמרון, Lome בטוגו, Luanda באנגולה, Monrovia בליבריה, Pointe Norie בקונגו ונמלי Takoradi ו-Tema בגאנה.
 

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×