אלאלוף הובילה לישראל את האוטובוס הארוך ביותר

We Serve Your Interest

אלאלוף הובילה לישראל את האוטובוס הארוך ביותר

ביום רביעי האחרון פרקה האוניה Grande Ellada של חברת גרימלדי ליינס בנמל אשדוד את ה"פיליאס", האוטובוס הארוך ביותר מסוגו בארץ, המיועד להוביל את נוסעי הרכבת הקלה בירושלים. מדובר באוטובוס תלת מפרקי באורך של 24 מטר מתוצרת הולנד הממונע ע"י דיזל וגם חשמל
19.09.05 / 00:00
אלאלוף הובילה לישראל את האוטובוס הארוך ביותר
19.09.05
אלאלוף הובילה לישראל את האוטובוס הארוך ביותר

ביום רביעי האחרון פרקה האוניה Grande Ellada של חברת גרימלדי ליינס בנמל אשדוד את ה"פיליאס", האוטובוס הארוך ביותר מסוגו בארץ, המיועד להוביל את נוסעי הרכבת הקלה בירושלים. מדובר באוטובוס תלת מפרקי באורך של 24 מטר מתוצרת הולנד הממונע ע"י דיזל וגם חשמל.
 
מחברת אלאלוף ושות' ספנות, נציגת גרימלדי ליינס בישראל, נמסר כי בכוונת משרד התחבורה לבחון את ה"פיליאס" במהלך החודשים הקרובים במסגרת פרוייקט הרכבת הקלה המתוכנן בערים ירושלים, חיפה ותל-אביב, ולאחר מכן הוא יוחזר ליצרן להתקנות נוספות הנדרשות בישראל.
 
הובלת האוטובוס התאפשרה תודות למבנה המיוחד של אוניות הגלנוע הרב תכליתיות של גרימלדי, כך שהטעינה והפריקה של אוטובוס זה נעשו בנסיעה וללא צורך בשינוע ע"י מלגזות או מנופים וללא נזקים.
 
מאחר ומדובר בכלי רכב מיוחד, אשר אינו מוכר בארץ, נשלח לארץ מטעם היצרן נהג מיוחד אשר נהג את האוטובוס מבטן האוניה לרציף בנמל. ה- Grande Ellada, של חברת גרימלדי, היא אוניה מסוג גלנוע (RORO) רב תכליתית המשרתת בקו ה- Euromed, קו צפון מערב אירופה ואגן הים התיכון.
 
בקו ה- Euromed פועלות סה"כ 5 אוניות בעלות כושר העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/- RO גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא, משאיות, שלדות ו- MAFIS, מטענים קונבנציונאליים (גם במידות ובמשקלות חריגים) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.
 
 
מהו "פיליאס"
 
"פיליאס" נקרא על שם הדמות הספרותית פיליאס פוג מספרו של ז'ול ורן "מסביב לעולם בשמונים יום". האוטובוס מצוייד במערכת הנחייה אלקטרונית, המעבירה לרכב פקודה לעצור בכל אחת מהתחנות, במרחק של סנטימטר אחד מרציף הנוסעים. מערכת ההנחייה שומרת על נתיב הנסיעה באמצעות מגנטים המשובצים על הכביש, לכל אורך נתיב הנסיעה, במרחק של ארבעה מטרים האחד מהשני.
 
ה"פיליאס" מסוגל להוביל עד 180 נוסעים והוא מותאם להובלת נוסעים המרותקים לכיסא גלגלים. אוטובוס זה מסוגל כאמור לנסוע באופן אוטומטי, ללא נהג, או על ידי ניהוג ידני של נהג.
 
ה"פיליאס" מצוייד במנוע היברידי המשלב מנוע דיזל עם מנוע חשמלי. במהלך הנסיעה מופקת אנרגית חשמל הנאגרת במצברי הרכב – אנרגיה המספיקה לנסיעה של עד שלושה קילומטרים. השימוש המשולב בין מנועי הדיזל והחשמל מציעים חסכון של 30% בסולר וחסכון משמעותי ברמת זיהום האוויר.

חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×