אלאלוף הובילה את רכבי המשתתפים בתחרות CROATIA TROPHY 2OO3

We Serve Your Interest

אלאלוף הובילה את רכבי המשתתפים בתחרות CROATIA TROPHY 2OO3

מחברת אלאלוף נמסר כי בחודש אפריל הובילה החברה את רכבי המשתתפים הישראלים בתחרות Croatia Trophy 2003, על גבי האניה Fides שבבעלות חברת גרימלדי ליינס. כ- 5 רכבי שטח הועמסו בנמל חיפה והובלו לנמל
13.05.03 / 00:00
מחברת אלאלוף נמסר כי בחודש אפריל הובילה החברה את רכבי המשתתפים הישראלים בתחרות Croatia Trophy 2003, על גבי האניה Fides שבבעלות חברת גרימלדי ליינס. כ- 5 רכבי שטח הועמסו בנמל חיפה והובלו לנמל מונפלקונה שבאיטליה, במסגרת השירות של אלאלוף בקו האדריאטי.

תחרות ה- CROATIA TROPHY 2OO3, מרוץ רכבי השטח המתקיים מידי שנה ביערות קרואטיה, התקיים השנה בתאריכים 1 עד 9 למאי. את ישראל ייצגו 2 קבוצות בעלות 5 רכבי שטח: "קבוצת אספיר" המתמחה בדיגום ושיפור רכבי שטח, בראשות דני גל, ו"צוות ניר" בראשות אלי שחר. "קבוצת אספיר" הגיעה למקום השישי מתוך 52 מתחרים.

כידוע, שירות האדריאטי של גרימלדי פוקד את הנמלים: אשדוד, חיפה, איזמיר (טורקיה), רוונה (איטליה), מונפלקונה (איטליה), קופר (סלובניה), פיראוס (יוון).

בקו האדריאטי פועלת 2 אוניות גלנוע ה- SPES וה- FIDES בעלות יכולת העמסה של כל סוגי המטען "המתגלגל", מסוג RO/- RO גלנוע המונעים בכוחות עצמם או נגררים כגון רכבים מכל סוג שהוא , משאיות, שלדות ו- MAFIS , מטענים קונבנציונליים (גם במידות ובמשקלות חריגים ) ומכולות '20 ו- '40 רגילות/מיוחדות וכן מכולות קירור. ניתן לשנע באוניות אילו מטענים חריגים, כבדים או ארוכים במיוחד.
בתמונה אחד הרכבים בבטן האניה
חברת גרימלדי ליינס מיוצגת בישראל על ידי חברת אלאלוף
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×