P&O Nedlloyd תסיים בסוף מאי 2004 את פעילותה בקונפרנס EMTA

We Serve Your Interest

P&O Nedlloyd תסיים בסוף מאי 2004 את פעילותה בקונפרנס EMTA

חברת P&O Nedlloyd קיבלה החלטה עקרונית שלפיה, במסגרת שינויים גלובליים בקווים השונים הפעילים באזורי הסחר בעולם, יסתיים השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון
09.12.03 / 00:00
חיים אביעוז, מנכ"ל טירן שיפינג איג'נסיס: "לטירן יש מחוייבות עמוקה לקהל לקוחותינו הנאמן ועל כן אנו נדאג למצוא חלופות ראויות ונספק שירות חלופי בקו לצפון אירופה"

חברת P&O Nedlloyd קיבלה החלטה עקרונית שלפיה, במסגרת שינויים גלובליים בקווים השונים הפעילים באזורי הסחר בעולם, יסתיים השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון. כך שחברת P&O Nedlloyd שיגרה בתחילת השבוע מכתב בנושא אל שאר שותפיה בשירות ה- JOS (בשמו המלא: Joint Operation Service), הכוללים את צים, ישקונט ואלרמן.

במכתב שנשלח בראשית החודש, מצויין כי החל מסוף מאי 2004 תסיים החברה את השירות הישיר בין נמלי צפון אירופה לבין נמלי מזרח הים התיכון, כשביניהם כלולים גם נמלי ישראל. המשמעות המעשית של הדבר היא כי P&O Nedlloyd תפרוש מקונפרנס EMTA. הסיבה לפרישתה של החברה מהקונפרנס היא בעיקרה מההתייקרויות בעלויות ההפעלה של האניות בקו.

מר חיים אביעוז, מנכ"ל חברת טירן שיפינג איג'נסיס, המייצגת בישראל את P&O Nedlloyd, מציין כי נבדקות חלופות שונות בכדי להמשיך ולשרת את השוק הישראלי. "לטירן יש מחוייבות עמוקה לקהל לקוחותינו הנאמן ועל כן אנו נדאג למצוא חלופות ראויות ונספק שירות חלופי בקו לצפון אירופה", הוסיף.

מר אביעוז הדגיש כי מדובר בהחלטה שנתקבלה בצמרת הניהולית של P&O Nedlloyd המשפיעה על כלל נמלי האזור ולאו דוקא רק על נמלי ישראל, וזאת למרות כמויות המטען המרשימות שטירן משנעת בכל שנה, באזור סחר זה. לדבריו, חברת טירן ממשיכה לשרת בשירות ישיר את הקו לצפון אמריקה ובשרותי שטעון לכל העולם, באמצעות חברת P&O Nedlloyd ובאמצעות חברות ספנות אותן היא מייצגת.
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×