NYK Logistics China Co. Ltd. מקבוצת Nippon Yusen Kaisha עומדת לפתוח חמשה סניפים בסין

We Serve Your Interest

NYK Logistics China Co. Ltd. מקבוצת Nippon Yusen Kaisha עומדת לפתוח חמשה סניפים בסין

בהודעה לעתונות שפרסמה חברת NYK היא מודיעה כי NYK Logistics China Co. Ltd. הגישה בקשה לרשויות המתאימות בענין פתיחת חמש שלוחות בסין, במטרה להתמודד עם הדרישות הגוברות והולכות מצד הלקוחות לשרותיה, בעיקר לאחר שסין הצטרפה זה מכבר לאירגון הסחר העולמי WTO.
10.07.02 / 00:00
 
בהודעה לעתונות שפרסמה חברת NYK היא מודיעה כי NYK Logistics China Co. Ltd.
הגישה בקשה לרשויות המתאימות בענין פתיחת חמש שלוחות בסין, במטרה להתמודד עם הדרישות הגוברות והולכות מצד הלקוחות לשרותיה, בעיקר לאחר שסין הצטרפה זה מכבר לאירגון הסחר העולמי WTO.
ב-17 ליוני 2002 המשרד לתקשורת בסין והמשרד לסחר חוץ וכלכלה נתנו את הרשאותיהם לפתיחת העסקים ב- Tianjin, Qingdao, Fuzhou, Xiamen וב- Guangzhou.
Nippon Yusen Kaisha (NYK) פתחה את המשרד הראשי של NLC בבעלות מלאה ב- Shanghai ב-1 ליוני 2000 בכדי לענות על דרישות של לקוחותיה שהרחיבו את עסקיהם בסין, שהפכה לשוק מתפתח מאד באסיה
לאחר קבלת האישורים המתאימים מהשלטונות, NLC החלה בצעדים להפעלת השלוחות בכל אחת מהערים הנ"ל כבר השנה.קבוצת NYK העריכה תמיד את סין כמדינה אסטרטגית מנקודת מבט לוגיסטית. פתיחת חמשת השלוחות, הקשורים לוגיסטית גם עם COSCO מאפשרת לNLC לחזק את הפעילות  שלה בסין ולספק ללקוחות מגוון רחב של שירותים.  
חומרים מסוכנים
מטענים בקירור
מטענים חריגים
גל-נוע
מכולות יבשות
מטען כללי
משלוחי צד ג׳
Copyright Allalouf Groub - comprehensive logistics chain solutions
Powred by Port2Port | Designed by imarkimage
×